tiden går snabbt

Den 12 Juni åker min familj, Fridas familj och min pappas flickvän samt hennes barn till Usa! Ni anar inte hur mycket jag länngtar. Vi bokade resan när det var 266 dagar kvar tills vi skulle åka, och nu är det bara 93! :) Jag kommer vara borta i 3 veckor, kommer bli sjukt roligt! Ska shoppa maaaassvis och såklart sola, vill bli brun. Fast det är just nu vinter/vår. Kanske mer är vår nu, men sak samma. Jag tänker inte sola solaruim, vill inte förstör huden nu. Är bara 15 år, kan göra det när jag blir äldre istället.
Nu tillbaka till Usa igen, haha!  Jag håller just nu på att sammla ihop pengar för fullt, så jag har mycket dollar sedan när vi åker. Har just nu 392 dollar, men har också 3217 kronor som jag ska växla in till dollar snart. Men jag kommer tjäna ihop minst 1000 kronor innan vi ska åka. För jag ska börja gå ut med Angel. Jag gick ut med henne i höstas, men det blev så kallt nu på vintern. Men ska börja nu igen i April. Sen får jag väll göra lite sysslor hemma eller något, för vill ha så mycket pengar jag bara kan, haha! :)
 
Jag var i Usa för 5 år sen. Men då var mina föreldrar tillsammans och vi åkte ocks då med Fridas familj. Men nu är vi äldre och jag kommer få minnen för livet. Kommer nämligen inte ihåg så värst mycket från 2008 då vi var där.. trist :( När det bara är ungefär 1 vecka innan vi åker, kommer jag vara helt hypad om jag känner mig själv, haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0