Stallet på onsdag

På Onsdag tänkte jag & Julia åka till stallet. Meningen till att vi ska åka till stallet just på onsdag är för att idag, ja nu är det försent. Och imorgon har jag utv samtal. 
 
Vi har ingen direkt planer vad vi ska göra i stallet, men vi hittar säkert på något,haha! Men det var ett bra tag sen jag bara var där. Annars åker jag bara dit för att rida. Det är också mysigt att bara vara där. Men det dåliga är att mina lilla Fiffi är inte inne, hon går alltid på lektionerna innan, för hon är en "typical nybörjar ponny" Dock är hon jävligt stark/tung i galoppen. Men i trav och skritt är hon väldigt enkel hanterand.
Ska försöka ta lite nya bilder, så kan jag visa er. Tror också Julia skulle ta med sig sin system kamera, ska fråga henne om jag kan få ta några bilder med hennes kamera som hon sedan skickar till min dator. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0