Städar rummet

Heeej! Igår när jag kom hem började jag precis skriva ett inlägg om ridpasset på Vince, slm jag red i fredags. Men jag hann inte skriva mycket för Julia undrade om vi skulle umgås, då jag sa ja. Så hon kom till mig, vi satt och pratade ett tag. Sen spelade vi Sing Star, haha! Efter nåhra timmar ringde Frida och frågade om hon också fick komma, vilket hon såklart fick. Så vi tre satt och spelade sing star till halv tio då dom skulle börja gå hem. Men Frida undrade om vi skulle sova hos henne, Julia orkade inte men jag ville. Och därför kunde inte jag blogga som jag skrev... Men nu är jag hemma hos pappa och ska städa o fixa i mitt rum för pappa fyller år imorrn, så han ska ha ett "kalas" här hemma. Vid fyra, halv fem kommer mamma och hämtar upp mig för då ska vi åka till mormor & morfar och fika lite osv. Men ska uppdatera så mycket jag kan under dagen! Annars hörs vi ikväll!


Kommentarer
Postat av: Ella

Nu är denna omgången av Veckans blogg avslutad,
gå in & se om du vann, om inte så kan du anmäla dig till nästa omgång!

http://dressyrponnyy.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2-3.html

2013-03-17 @ 18:56:50
URL: http://dressyrponnyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0