Snart blir det prao, LÄNGTAR!

Praoen närmar sig! Och jag längtar mer och mer för varje vecka som går! :) För då ska jag & Josefine praoa på ett ställe jag älskar att vara och får göra det med en av mina bästisar! Ska bli så jäkla roligt. Det är ungefär bara cirka fyra veckor kvar tills praoen börjar. Kommer får mysa med min älskling hur mycket jag vill utan att någon anna ska komma och pyssla med henne och så, hihi! 
Hoppas okså jag & Jossan kommer få motionera lilla Glitz också (han är min andra favvo i stallet) Han blev jätte sjuk för ett tag sen. Men han håller på att bli frisk nu! Har för mig att han fick någon inflamation i benet så det svällde upp, sen blev han halt och han var nu tvungen att vila i ca 6 månader... om jag minns rätt? Hoppas han blir frisk snart igen, för saknar att rida på honom! Han är så rolig att rida på honom! :)
 
Just våra arbetstider var från 08.00 - 17.00, men Jossans mamma skulle ringa till Mona (handledaren/ridläraren) och höra med henne om vi sluta tidigare eller något sånt. För det stod på den där lappen som handledarna skulle fylla i att en normal arbetsdag skulle vara ungefär lika lång som en skoldag, vilket är ungefär 6 timmar. Men vi jobbar i 9 timmar isånnfall, haha! Men vi får se, ska messa till Jossan nu tänkte jag och höra om hennes mamma har pratat med Mona än. ;)
 
Gammal bild på mig & Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0