skola imorgon för min del

Japp... har bestämt att jag ska till sklan imorgon. Egentligen är det väligt korkat, men måste hämta alla böcker och försöka jobba ikapp så mycket jag hinner. Ska försöka vara så tyst jag kan om jag mår så som jag mår just nu. Ska höra med mamma när jag komemr till henne om jag kan få gå till doktorn och kolla upp min hals. För något är det som är fel, det är inte normalt iallafall inte för mig att hat ont i halsen i en vecka.
 
Imorgon är det också ridning, är mest därför ja går till skolan. För om jag inte går till skolan får jag inte rida, haha! Korkat av mig, jo jag vet men älskar ridning så... vad gör man inte, haha! ;) Men nu ska jag tillbringa dom sista 3 timmarna genom att kolla på tv och äta godis, så vi hörs imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0