Sitter i klubbis

Hejsan! Igår när jag kom hem var jag helt slut, så jag låg i sängen nästan hela eftermiddag och kollade på tv. Men jag gjorde ett blogginlägg och hade skrivit ganska mycket, och sedan när jag publicerade inlägget försvann allt. Så jag sket i att blogga för vart ganska irriterad...

Just nu sitter jag och Julia i klubbis och väntar på att hennes lektion ska börja. Vi kom nämligen hit ovanligt tidigt, vi kom hit runt kvart över två. För annars skulle vi fått pka buss hit och det är mycket jobbigare, haha! Och det skadar inte att vara i stallet lite extra! Jag har precis myst och pussat på Fiffi, för hennes lektion har inte börjat en, fast den börjar om några minuter, och sen kommer jag inte få träffa henne något mer så jag passade på! Hon är så söööt!
Efter Julias ridning ska jag och Jossan rida (hon kommer senare till stallet) och jag såg att Vince inte ska gå med, så jag undrar vem jag får då...? Vill helst inte ha Yason, så håller tummarna för någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0