Sista timmarna på lovet

Heeej! Japp, nu är det bara några timmar kvar på lovet, sen börjar skolan igen. Men tror nog att denna vecka kommer vara ganska lungn, för det brukar vara så. Den veckan efter lov brukar vara ganska lungn och skön osv! :D

Idag har det varit en jätte härlig dag, tycker jag! Först åkte jag o mamma in till stan och kollade efter jeans till mig, men jag hittade tyvärr inga.:( Men jag var också ganska trött så jag provade bara två, sen hade jag ingen lust längre så det får bli en annan gång. Sedan skjutsade mamma mig till Lidingö där min kompis, Julia bor. Vi satt och pratade ett bra tag först, sen lekte vi med hennes 3-åriga lillebror. Sedan tog vi upp datorn och kollade på Geordie Shore, vi båda har verkligen fasnat för det pogramet, haha! :) När klockan var vid 19.00 blev det middag, och sen kom mamma och hämtade upp mig. Och nu ligger jag ner bäddad i min säng och ska passa på att blogga lite, sen tänkte jag kolla på någon film eller något liknande. 
 
Ni får ha en fortsatt bra söndagskväll så hös vi imorrn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0