Sista dagen på lovet!

Heeej! Nu är jag tillbaka från Dalarna, men skulle gärna veljat vara kvar däruppe men skolan börjar strax så måste tillbaka hem.
 
Tänkte berätta vad som händer idag för mig:
• Jag, Jesper (storebror) & mamma ska till stan för att fika o shoppa osv!
•  Vara med Julia på eftermiddagen!
• Bara njuta dom sista timmarna av helgen, genom att att bara sitta framför tv o kolla framför en film och proppa i mig godis :)

Så ser min dag ut idag, haha! Vid 12.00 ska jag, mamma & Jesper åka in till stan o ta en fika och köpa lite kläder. Vet att jag vill ha nya jeans, så det står högt upp på min lilla "köp lista". Sen på eftermiddagen ska jag  umgås med lilla Julia, det var ett bra tag sen vi umgicks efter skolan. Så det ska bli roligt! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0