schema för veckan

Det var länge sen jag gjorde ett schema på hur min vecka såg ut, så tänkte göra det nu när jag ändå inte göra något. 
På torsdag har vi halvdag för det är då påsklovet börjar och det ska bli sjukt skönt med lov nu. Fast det känns som om vi precis hade sportlov med det skadar inte precis haha! På fredag förmiddag åker jag & mamma till Dalarna då vi ska fira påsk där. Mamma skulle sova över någon natt, sen åker hon hem medans jag är kvar där i en vecka! Kommer antagligen inte blogga något mycket när jag är där, för sitter knappt vi datorn då.
 

Kommentarer
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Jätte fin blogg! :)

2013-03-25 @ 15:58:34
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0