Praoen

Vecka 15-16 ska jag praoa i stallet, och är hur taggad som helst! Jag fick tillbaka en lapp som jag lämnade till min ridlärer för några veckor sedan, då det står när jag börjar & slutar, vilka kläder jag ska ha med mig m.m. Jag börjar klockan 08.00 på morgonen. Sedan har jag lunch i två timmar, det är mellan 12.30-14.30. Jag slutar klockan 17.00 varje dag. Tror det kommer bli två lärorika veckor samt roliga! 
Jag nämde förut att jag ska praoa med en annan tjej, Josefine. Hon går i min paralell klass o vi är nära kompisar, så det är ett plus också att få proa i stallet, där jag älskar att vara, samt att prao med en av mina bästa kompisar!:) 
Jag hoppas på att lära känna lite nya personer i stallet också. För just nu känner jag väll inte så många. Dom i min ridgrupp är nästan dom enda, annars är det inte så många. Men jag tror nog jag kommer träffa fler personer nu när jag komer vara där varje dag i två veckor (förutom helgerna)
 
Jag har nämligen inte kunnan vara i stallet så mycket, pga skolan... Men jag ska försöka planera lite bättre, fast jag gjorde det ganska mycket förut också. Men jag vill verkligen vara mer i stallet på fritiden, och nu när det börjar bli varmt också. Då slipper man ta på sig ton av kläder för att slippa frysa, men då är det ganska jobbigt att hålla på med hästarna för man knappt kan röra sig, haha ;) Det är ett litet mål jag ska försöka uppnå nu under vår-terminen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0