Planer inför sommaren

Tänkte att jag ska berätta mina planer inför sommaren, och är sjuuukt taggad för att sommarlovet ska börja. Det kommer bli BÄSTA sommarlovet ever! Inget sommarlov kan bli lika dåligt som förra... sämsta i hela mitt liv... Nu tillbaka till denna sommar. 
 
Först åker jag till Usa den 12 Juni och kommer vara där i 3 veckor. Kommer också åka med en av mina bästa kompisar, Frida. Vi kommer ha det så jävla roligt så ni anar inte. Vi har redan planerat lite vad vi ska göra, haha! Lite av dom sakerna är först och främs bada & sola osv. Men av dom andra lite mer specifika saker är ta riktigt snygga foton på oss två på strande/solnedgången, Shoppa massvis, och njuta av livet! Vi kommer säkert komma på flera saker innan vi åker, men det är dom som jag kommer på just nu. ;)
Tänkte att jag ska göra ett helt inlägg om bara Usa, för har mer att berätta men det blir i ett annat inlägg.
 
När jag kommer hem den 3 Juli (tror jag) ska jag vara hemma några dagar för att vända tillbaka på dygnet. I Usa ligger dom 6 timmar efter oss här hemma i Sverige. När jag har ställt tillbaka timmarna åker jag upp till Dalarna. Antagligen ska min moster hyra två islänningar och ha hemma på gården. Då jag får ta hand om den ena och min kusin om den andra. Och då får min moster rida på Emma. Självklart kommer jag också rida på min Emmis, men ska få ha som en egen sommar häst. Men det är inte 100% säkert. Men hon ska kolla om man kan få hyra två islänningar av en kompis som hon känner, håller tummarna för det. Skulle vara så jäkla roligt.:)
 
När jag kommer hem därifrån antar jag att vi är någongån i Augusti och då ska jag åka till Josefines land. Hon har en skötarhäst som hon tar hand om på helgen, som jag skrivit om förut. Då ska vi rida på Dixie och hennes syster sköthäst, Plexus. Ska antagligen vara där någon vecka och njuta det sista av sommarlovet. 
 
Sen börjar skolan igen... Men tror det kommer vara lite små roligt att träffa alla klasskompisar igen. Eller jag vet att det kommer vara det. Och det bästa av allt är att jag kommer gå i 9:an, så vi är äldst!
Denna sommar ser ut att bli riktigt rolig. Längtar verkligen, haha.
 
577698_10200961555148094_1342277648_n_large
 
Tumblr_mhkc4nw84h1rjvwd7o1_500_large_5148ab7addf2b31e05edcbf4_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0