Onsdag morgon!

Godmorgon. Känner mig väldigt pigg idag, men är grymt trött på att jag fortfarande har något i halsen.. För när jag var på Ks i förrgår hittade dom ingenting. Men dom sa att om jag fortfarande känner något om några dagar skulle vi komma tillbaka så for dom väll kolla igen eller något liknande. Då skulle dom antagligen rönka min hals, men hoppas det släpper av sig själv. Men det börjar seriöst skava nu och vill att det bara ska försvinna...:(
 
Nog om mitt lilla klagande nu, haha! Idag efter skolan åker jag & Julia till stallet. Ska bli super mysigt att äntligen bara få vara där. Ska också få låna Julias kamera och ta fina foton. Tänkte ju så småning om göra en ny header, tror några av dom fotona skulle passa då. Vill också ha lite nya fina fräscha foton. Kommer säkert blogga när vi sätter oss i klubbis ett tag, men har också ställt fram inlägg till er under dagen.;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0