Ny header kommer snart!

Japp, tänkte att jag vill ha en lite nyare. Men det jag vill mest ändra egentligen är att jag vill ha lite mer vår bilder och inte vinter bilder. För båda bilderna som är dom största är täckt av snö, och vill ha lite mer vårigare. Men tänkte att jag ska fixa det efter påsklovet, för åker till Dalarna då. Ska höra med min älskade lilla kusin, Moa om hon skulle kunna vara fotograf medans jag sitter på Emma. För nu är det verkligen inte sådär mycket snö som jag har på headern. Visst är det snö kvar, men inte sådär mycket, haha! ;) Så ny header kommer efter påsklovet. Får se om jag gör en helt ny header eller om jag bara byter ut dom två största och några av dom små... får se det då ;)

Önksar jag kunde få/köpa en system kamera, för man kan få så sjukt mycket ifnare bilder än om man har en iphone. Men just nu sparar jag till Usa, men när jag kommer hem, blir det till att spara till en system kamera! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0