Måndag morgon!

God morgon! Fy, vad trött jag är just nu... känns som om jag aldrig kommer orka en hel skol dag. Men vet att jag kommer bli piggare när jag har ätit lite frukost osv, men orkar inte just nu så tänkte blogga lite då, haha! ;) 
IDag är det första dagen i skolan och en ny vecka. Är inte så taggad, men det roliga är att på torsdag ska våran skola (dom som anmält sig) åka och åka skidor, det ska bli skit roligt! Men jag ska för första gången testa att åka snowboard! Kommer rammla hur många gånger som helst, men vill testa det sååå... why not, lixom? ;)
 
Idag efter skolan, kanske jag ska umgås med någon kompis eller bara gå hem, får se vad som händer efter skolan. Men jag har inget planerat just nu iallafall! Me vi hörs efter skolan iallfall, ska försöka äta lite fruksot nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0