måndag

Hej! Idag mår jag MYCKET bättre än vad jag gjorde igår, usch! Men idag är jag hemma frn skolan för visste inte hur jag skulle må idag så pappa sa att jag skulle vara hemma idag och vila upp mig. Eftersom jag mår bättre idag ska jag till skolan imorgon, för jag ligger så efter i allt känns det som. Men vi har påsklov och sen prao, men sen när vi kommer tillbaka till skolan har vi prov i många ämnen, och eftersom jag har varit borta så mycket måste jag komma ikapp nu innan lovet. För efter lovet och praoen kommer jag ha glömt bort allt.
 
tänkte att jag ska ta något att äta nu, sen kommer jag väll bara ligga i soffan och kolla på tv. Jag ska också försöka  plugga lite, men det är inte det roligaste man kan göra när man är hemma en hel dag men vi får se...;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0