Lördag förmiddag

God förmiddag på er. Jag gick upp för nästan två timmar sen men har hållit på med mobilen och ätit frukost. Var skönt att få sova ut, men jag har börjat vaknat tidigt, fatta nada... Det bra med det är att jag inte slösar bort hela dagen på att sova, haha :) 

Idag ser mina planer ut såhär: 
♦ Plugga...
♦ Ska rita en teckniig till morfar, han brukar alltid bli så glad när jag ritar något! 
♦ Vid 14.30 ska jag åka till mormor & morfar. Min morfar fyller år!
♦ Ränsa i mitt rum
 
Sdär ser min dag ut idag. Nu när jag har skickat iväg dett inlägg ska jag börja plugga i matte-boken, samt läsa lite i So. Sen ska jag rita någon teckning till morfar. Han brukar alltid bli så glad när jag ritar något till honom. ;) Vid halv tre kommer mamma och hämtar upp mig & min brosa sen åker vi till mormor o morfar. Min kusin har också kommit från Dalarna, så dom är också där. Vid fem skulle vi åka hem. När jag kommer hem hade jag tänkt att jag skulle försöka slänga nästan allt från mitt skrivbord, för vill få ut den ur mitt rum. Hoppas jag bara orkar göra det, haha med det tror jag nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0