kom hem

Sådär nu har jag kommit hem! Fast har varit hemma i ungefär 30 minuter nu då, men läste tidningen. Jag köpte (eller mamma köpte åt mig, om jag ska vara exakt) 2 tjock tröjor som jag ska ha i stallet och ett par nya skor. Fast dom ska jag ha i skolan osv. Är helt kär i dom nya skorna, kan visa er bilder på det jag fick men orkar inte ta fram det och fota osv så det får bli någorn annan gång. Kan försöka fota dom till ikväll! 
 
Nu ska jag försöka skriva något åsikts inlägg eller något likanade. Vi får se vad som poppar upp i min hjärna,  vill bara tacka för statestiken. Blev väldigt förvånad när jag kom in på framsidan och kollade på statestiken, för jag hann somsagt inte blogga något mycket igår! Stor tack till er. 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin blogg :)
Är allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg där kan du bland annat hitta inlägg om mobbning och MIN åsikt om det, sen kan du hitta ett recept på en super go milkshake, hoppas du kikar in!
Kram från lovisamagnusson.blogg.se

2013-03-16 @ 20:00:26
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0