Kan jag snälla bara bli frisk?

Hej... Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men behövde ta en pause från bloggandet och bara vila idag. Jag mår lika kasst som jag gjorde imorse. Det enda som knappt gör ont att äta/drick är fil. Och den smaken är ganska tråkig, men kommer annars svälta så har inte så mycket val. Jag lyckades dock äta makaroner till middag. Men tror inte ni är så intresserade av vad jag åt idag, haha. ;)
 
Jag kommer vara hemma imorgon om jag fortfarande mår såhär dåligt som jag gör nu. För jag kan inte prata, och såfortt jag börjar anstränga mig får jag antingen host attacker eller så himmla ont i halsen att jag knappt kan andas... Så stannar antagligen hemma för tror inte detta kommer förvinna under en natt men man kan alltid hoppas. Vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0