I bilen påväg hem

Hej! Just nu sitter jag i bilen påväg hem från Dalarna... Men jag tänker positivt, jag kommer upp igen om ungefär en månad då vi har påsklov!
Det har varit ett toppen bra sportlov, men tycker tiden går för snabbt, haha! Men det är bara att börja förbereda sig på en ny vecka, med skola då...
När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sätta mig o kolla på nya avsnittena av Vampire Diares för har missat två, då jag har varit i Dalarna, och sen ska jag också kolla på Pll. Men ska försöka hinna/orka blogga när jag kommer hem, annars hörs vi imorgon. Tror nog jag kommer orka blogga när jag komm3r hem, men vill inte lova något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0