Hoppas vi kan börja blogga tillsammans igen

Hejsan! Igår när jag var hemma hos Julia satt vi och babblade om många olika saker här i världen. Men en av dom sakerna var att både hon och jag saknar att blogga tillsammans. Men problemet är att när vi börjar få många läxor och prov igen, kan vi inte bara lägga ner bloggen igen, för att sedan jag ska börja blogga på den här igen osv... Så vi får se, kanske kan vi så småning om börja blogga igen, jag hoppas verkligen på det! :) 

Det är så mycket roligare att blogga tillsammans med någon en att blogg själv tycker jag. För bloggen får mer uppdateringeng, man kan sitta och diskutera med någon annan om utséendet, och tycker allmänt att det är roligare! Självklart tycker jag det är roligt att blogga själv nu också, annars skulle jag inte blogga. Men det är roligare tycker jag att blogga med någon annan. Man kan också gå in på bloggen och kika om den andra som man bloggar med har skrivit något intressant blogginlägg eller någon liknande. Det är också så roligt att blogga med en av sina bästa kompisar och om samma sak som både hon och jag älskar (i detta fall hästar) 

Håller tummarna för att vi snart kan blogga tillsammans igen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0