Hiss eller Diss till jeans-ridbyxor?

För ganska länge sen nu så kom det ridbyxor som är jeans, eller rättare sagt som ser ut som jeans men är ridbyxor. Jag tycker inte dom är så värst snygga. Rent ut sagt tycker jag dom är väldigt fula, haha. Vet inte vad som gör att jag tycker dom ser så fula ut, men dom är bara inte jag... Vet inte hur jag ska förklara. Men tycker att då kan man lika gärna ha jeans på sig? 
När jag rider vill jag ha på mig risbyxor och inte jeans. Men vissa tycker väll det ser snyggt ut när det ser ut som man har på sig jeans men det egenligen är ridbyxor. Nej det är en STOR diss från mig...
 
Tycker du ridbyxor som ser ut som jeans är snyggt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0