Hemma idag..

Hejsan svejsan! Imorse tänkte jag, jag ska gå till skolan nu. Vill inte bara sitta hemma och glo framför datorn. Jo då jag gick till skolan. Jag gick på slöjd och Engelskan, men sen kände jag att min hals brände mer än vad imorse. Och jag kunde verkligen inte vara tyst, för man har alltid så mycket och säga osv. Jag bestämde mig då för att gå hem och hoppas på att det blir bättre, för det är onödigt att gå till skolan om man inte är 100% frisk tycker jag. Det blir inte bättre att gå till skolan och om man är helt slut och man vill inite prata.... nej jag gick hem och ligger och kollar på Vampire Diares och bloggar nu då ;) Jag kommer nu spendera hela denna dag för att sitta framför datorn och kolla på VD och blogga. Ska försöka komma på lite intressanta att blogga om, så ni får något roligt att läsa om, inte bara att jag ligger här hemma och tycker synd om mig själv
Nu ska jag gå och ta bort sminket och laga lite nudelsoppa tror jag! 
 
 
Bjuder lite på mig, haha!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0