Godmorgon människor!

God morgon alla bloggläsare! Hoppas ni mår bra, själv mår jag toppen! Känner mig jätte pigg och är sjukt taggad för att gå till skolan. Vaknade upp och kunde knappt röra på mig för jag var så trött, men när jag väl hade gått upp och ätit frukost började jag få lite energi i min kropp så nu är jag pigg. 
 
Min dag börjar idag med syslöjd vilket jag älskar, haha! Annars är hela dagen ganska "normal" men idag är det ändå en väldig skön dag. Vi har inga ämnen som är super ansträngade för min hjärna, så det är skönt! Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska vara med någon kompis. Känner inte för att gå hem efter skolan och bara sitta framför tv, vill göra något annat. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0