Glad tjej här!

Heeej! Känner mig jätte glad idag, har hänt roliga saker idag i skolan och mitt utvecklings samtal gick toppen! ;) Fick beröm av min mentor och hon tycker jag har höjt mig i alla ämnen. Så det är skönt att pluggandet ger resultat, för plugga är inte det bästa som finns...
 
Nu har jag iallafall precis kommit ut ur duschen och ska kolla på några avsnitt av Vampire Diares. Sen ska jag göra middag och... ja så ser nästan min eftermiddag ut. Kommer antagligen ligga i soffan och chilla. Juste ska också måla naglarna, för er som vill veta det, höhö... ;)
 
Tänkte att nu innan jag börjar kolla på TVD ska jag ställa fram inlägg till er imorgon! För jag orkar aldrig sitta vid datorn på kvällen. Därför är min uppdatering inte på topp, men ska bättre mig LOVAR! Så ska börja nu att ställa fram till imorgon på dagen, och eftermiddag för åker till stallet då. Jag fick också ta bilder med Julias kamera som jag sedan kan använda på bloggen! Så imorgon ska jag leka fotograf, haha. Hörs lite senare..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0