Förkyld tjej här....

Guuud, jag har nysit minst 6 gånger på en timme...:( Jag åkte på en riktig förkylning här..och kan inte andas genom näsan. Okej nog om "förkylnings pratet", men nu har jag precis kollat klart på Lejonkungen & Lejonkungen 2. Var jätte länge sen jag kollade på dom, och fick för mig att kolla på dom så japp, nu är det klart haha! ;)
 
Efter skolan satt jag, Frida, Diana och Julia kvar i skolan i ungefär 40 minuter och pratade. Det slutade med att Frida & Diana gick hem, så då var jag och Julia ute och hade lite skoj. Nej men vi hade väl kul, vi gick runt lite och pratade. När jag kom hem åt jag middag och skulle börja plugga men det gick inte så bra... Får ta hand om det imorgon istället för är för trött nu.
 
Ska bädda ned mig under täcket nu och kolla på tv tänkte jag om min tv vill funka vill säga... Men det får vi se, hörs imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Kauppinen

jätte fin blogg checka gärna min och slå in några kommentarer! ;)

2013-03-27 @ 09:02:10
URL: http://linka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0