Efterlyst snart

Hej! Idag efter skolan åkte aldrig jag & Julia till ridningen pga att det var så hemskt väder. Det var västa snö stormen... det är mindre en 3 månader till sommarlovet och det snöar... nej tack! Men det här äckel vädret ska hålla i sig i 8 dagar till enligt vädret. 
Så vi tänkte åka antingen nästa vecka, då det ska bli varmare utomhus eller så får det bli någon gång efter prao. När jag har prao ska jag bomba med bilder, hihi! :)
 
Men jag tänkte mest skriva att jag säger god natt. Fast ska inte riktigt än gå och lägga mig, ska kolla på Efterlyst först... Det är nämligen en tjej som är med där, vid namn Jesica som jag kände när jag var yngre. Riktigt hemskt att kolla på det, men jag vill veta vad som hänt osv. Blir riktigt förbannat hur man kan göra något sånt mot henne, hon var en super snäll tjej som aldrig var sur. Hon var alltid glad och spred massvis med glädje...

Vi hörs imorgon. är lite deppig pga av det just nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0