Doktorn

Mamma ska ringa till doktonr nu på morgonen, för jag har något i halsen och det blir värre. Det börja skava i halsen pga att jag har något där. För senast kollade dom nere i halsen, men hittade inget. Men dom sa att jag skulle komma tillbaka om det som är i halsen inte hade försvunnit, vilekt det inte har... Och den här gången skulle dom rönka min hals, så ber till gud att dom ska hitta något, haha! För det är grymt irriterade och tar ganska mycket på krafterna att det gör ont i halsen, som om det sitter något vasst i halsen. 
 
Idag efter sklan är planerna iallafall att jag ska umgås med lilla Josefine! Det var väldigt länge sen vi var med varandra efter skolan, så det ska bli skoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0