@Dalarna

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat på 2 dagar nu... Men har haft fullt upp med att packa dagen innan vi åkte upp hit, och nu när jag är här uppe så hinner jag inte med. Ska försöka blogga minst ett inlägg per dag, som då kommer upp på kvällen. För då kan jag berätta vad jag har gjort under dagen, för händer alltid massvis med skoj när man är här upp tycker jag ;)
 
Än så länge idag har vi gått på promenad med Isa (deras shettis), mockat, gått på promenad med Moas kanin och staplat ved. När vi var ute med lilla Isa var hon så söt, för vi gick förbi två andra hästar och en av dom är också en svart shettis. För hon gnäggade och skulle stå och stirra på honom, hihi! :)
Vi ska snart ut och cykla tror jag men får se om hon & jag orkar, men det tror jag nog. Och senare ikväll ska vi antagligen borsta lite på hästarna för dom fäller sin vinterpäls nu och herregud vad mycket päls det är. Så antingen gör vi det idag kväll eller imorgonkväll det får vi se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0