blir inte bättre...

Okej nu har jag varit hemma hela denna vecka... och det blir inte bättre snarare sämre och jag fattar ingenting..? Efterosm det inte blir bättre att vara hemma tänkter jag gå till skolan imorrn. Kommer ha missat mycket så kommer få ha det roligt i helgen... NOT! Men bara att göra det så jag inte hamnar ännu mer efter i skolan.
 
Idag när jag vaknade hade jag skit ont i halsen och jag blir så trött på det! Kan jag inte bara få bli friks nu, för det är så irriterandee att ha ont i halsen och när man gör allt man kan och det blir inte bättre... Jag tar halstabbletter, dricker te, undviker att prata men det blir inte bättre :( Så idag kommer jag också vara hemma och göra ingenting. Och jag blir väldigt uttråkad, för sitter mest bara i soffan och kollar på film på datorn. Men igår var jag ute och gick i kanske 20 minuter, var riktigt skönt att få komma ut. Tog också några fina foton, kan visa er sen. Men efter några minuter började halsen göra ännu mer ont, därför var jag tuvngen att vända hemmåt... JAG VILLE INTE HA ONT I HALSEN LÄNGRE! 

Nu ska jag städa lite i mitt rum tänkte jag, sen kanske räkna lite matte för det är den enda boken som jag har hemma. Så jag hänger med lite i skolan.. Ha det bäst så hörs vi sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0