Allmänt

Skolan: Är väldigt glad för vi hade utvecklingssamtal förra veckan och jag hade höjt mig i alla ämnen, och blir så grymt glad över det för jag pluggar väldigt mycket och lägger ned ganska mycket tid åt skolan så blir glad att det ger resultat. Fast just nu ligger jag lite efter i allt eftersom jag har varit sjuk, men kommer ta ikapp det i veckan hoppas jag. Enda jobbiga är att skolan tar ganska mycket tid, så ska försöka lägga upp att jag pluggar en hel eftermiddag så jag får en hel dag fri från läxor. Iställer för att plugga en timme varje dag. ;)
 
Ridningen: Jag känner att jag gör framsteg inom ridningen. Men jag MÅSTE träna på mitt tålamod, märkte det speciellt när jag red i fredags på Hampus. Jag lär mig saker om hästarna för varje gång, och jag får nästan alltid resultat och blir så glad då för då vet jag att jag gör rätt. Men jag hoppas på att få Hampus nu ett tag för han är min nya lilla favvo att rida nu. Det var så roligt att rida någon annan, tyvärr brukar han inte gå på våra lektioner.. men man kan alltid hoppas!
 
Påsklov & Prao: Ska bli skönt och roligt att få påsklov på torsdag. Dock tyckte jag det känns som att vi nyss hade sportlov, men det är bara bra att tiden går snabbt nu. För längtar till så många saker, haha! Jag ska åka upp till Dalarna på påsklovet och vara där och njuta av livet. När jag kommer hem från påsklovet börjar praoen för mig, då jag & Jossan ska praoa i stallet! Ni har ingen aning om hur taggad jag är för det. Ska bli så jävla roligt att vara i stallet varje dag i två veckor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0