några saker du kanske inte visste om mig

Jag har gått på konståkning och tävlat på väldig hög nivå. Jag gick på konståkning i 6 år. Jag slutade av att vi fick byta tränare och jag gillade inte henne. Dock önskar jag nu att jag skulle gått kvar, fast då skulle jag säkert inte börjat på ridning... 
Jag brukar oftast vilja ha det ganska rent och fint omkring mig. Men i mitt rum ser det hemskt ur, haha! Det ligger kläder över hela golvet.
Första gången jag red då var jag bara 9 månader. Fast jag satt såklart inte själv i sadeln jag satt i någns knä.
Ett av mina favorit pogram är Vampire Diares. Älskar det pogramet, och kollar på det varje fredag, fast kollar på en hemsida. För avsnittena har inte kommit till Sverige en, så det är en sida som kommer från Usa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0