Lördags morgon!

 God morgon på er allihop! Igår somsagt var det fredag, vilket betydde att jag red. Men det blev världens strul innan vi väl kom iväg. ska berätta lite senare idag om det & mitt ridpass på lilla Yason. :) 

 Idag ser mina planer ut såhär:
 ♦ Plugga
 ♦ Försöka städa rummet
 ♦ Vid 6 ska jag, Frida & Diana kolla på någon skräckfilm.

 Så ser ut att bli en väldigt lungn lördag. Dock måste jag väldigt snabbt börja med att plugga. För desto snabbare jag är klar med det, desto snabbare kan jag börja med nästa sak som jag ska göra ;) Fast jag har inget svårt att plugga till... Jagmåste läsa runt 300 sidor nu i helgen, sen ska jag hitta fakta om någon seriemördare, som jag ska redovisa om på måndag på Engelskan. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0