Lördags morgon!

Goood morgon! Förlåt för att jag inte hann uppdatera bloggen igår men var så himmla trött så jag hade ingen energi... Men nu är det en ny dag och jag är pigg! ;) 

Tänkte först bara berätta om min gårdag. Hela våran skola var ute på en fridluftsdag, och åkte skridskor. Och vi åkte då på en löpningsbana. Jag och Josefine åkte då 55 varv, är väldigt stolt! Efter skridskorna gick jag & Julia hem till henne och åt lite mellis. Ungefär 30 minuter kom Jossan, då vi åkte till stallet. Julia rider i gruppen före oss, så vi satt och kolla på henne när hon red. Hon fick min älskling Vince, medans själv fick jag Yason men han var också duktig. Berättar mer om mitt ridpass i ett annat inlägg! ;) 

När jag kom hem var jag helt slut. Och kände att jag skulle ha träningsverk imorgon (idag) och nu när jag vaknade känner jag att fy f*n vad ont jag har i kroppen. Har tränigverk i benen, axlarna, armarna osv. 

Mina planer inför denna dag ser ut såhär:
• Plugga
• Städa rummet, för det komer folk imorgon efter som jag fyller år! :)
• platta håret
• spela lite Bf3

Nu ska jag gå upp ur min säng och äta lite frukost sen blir det pluggning. Så vi hörs lite senare, kraaam! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0