Kom nyss hem!

Kom precis hem från skolan. Tänkte börja plugga strax men passar på att blogga lite! ;) 

Jag kom att tänka på att jag skulle vilja åka till stallet någon dag, för det var väldigt länge sen jag var i stallet... Det enda "problemet" jag har är att när jag väl kommer dit vet jag inte vad jag ska göra. Alla ponnysar är på lektion, så finns knappt någon häst att mysa med. Då står man bara där eller sitter i klubbrummet, och då kan jag lika gärna sitta hemma, haha! ;) För vill inte stå och smörja träns eller något liknande för då fryser mina händer bort.. :( Så om ni har några andra tips vad man kan göra, komentare gärna! 


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej sötis ! allt bra med dig?
jag har frågestund på min blogg och skulle bli superglad om du kikade in och ställde en fråga eller två ;)
kram !

2013-01-21 @ 21:30:50
URL: http://nattstad.se/amandaelsaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0