Jag längtar tills...

Den 27 Januari fyller jag år, jag fyller 15! är hur taggad som helst, det är bara om 5 dagar, wohoo! Längtar också till att jag ska få presenter, älskar att få presenter. Endå dåliga är att vill inte att dom i skolan ska sjunga för mig i matsalen, för man bara sitter där och känne sig dum. Iallafall jag, haha! 

Längtar tills det är sportlovet. För då åker jag upp till mitt älskade Dalarna. Saknar all där uppe så mycket! Och Hoppas snön är kvar, för då ska jag åka skidor där uppe. För kunde aldrig göra det på jullovet pga att snön smälte bort.

Sommaren. Tror nog dom flesta längtar till sommaren, men man ska ändå njuta av snön tycker jag. För tycker snön är rolig och mysig, dock om man bor ute på landet. För då kan man bara springa runt i hög snö och bara ha roligt. Medans när man bor i stan är den mesta snön bortplogad osv... Nu till sommaren igen, haha!  Men längtar till att bara sola, bada, värme! 

Fredag, för då ska jag rida! Är hur taggad som helst för att få rida nu. Dock måste jag vänta tills det blir fredag, men jag längtar til fredag iallafall!



Kommentarer
Postat av: moa

haha aa jag ska nog åka skidor imorn hehe saknar dig kram :-)

2013-01-22 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0