Inget mer bloggande för ikväll!

Godkväll på er. Nu har jag precis målat mina naglar och ska strax platta håret tänkte jag. Efter det ska jag läsa igenom lite i So:n och sedan kommer jag bara slappa framför tv:n & datorn. Tänkte att jag ska ställa fram lite inlägg till er under imorgon. 
 
Fick också just en dålig nyhet... Jossan har nu på kvällen fått feber så kanske inte kan komma till hennes land. :(Håller verkligen tummarna för att hon blir frisk tills imorgon. Har dock svårt att tro det men hoppas verkligen för det är alltid så roligt att vara på hennes land. Men vi får se vad som händer imorgonbitti, då hon ska messa mig och skriva hur hon mår osv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0