Imorgon blir det ridning!

Tjeeena people! :) Nej nu ska jag vara lite allvarlig, hehe... Imorgon är det fredag (halleluja!) vilket innebär att jag ska rida! Förra veckan sa Mona (ridläraren) att vi antagligen ska hoppa snart, och undrar om hon menade att vi ska hoppa imorgon eller om några veckor. Hmm... aja det få vi se imorgon ;) Jag håller tummarna att jag ska få lilla Vince, men tror inte det. Men jag vill iallafall inte ha Yason, för visst han är rolig och så men tycker han är ganska enkel, fast ändå inte, haha! Men skulle helst inte vilja ha honom, vill helldre ha lilla Vince! 
 
Och efter ridningen så åker jag & Jossan till hennes land! Wiihuuu, ska bli skit kul rent ut sagt! :) Men som jag skrev förut, bloggen tyvärr få lite skit för det, men ni överlever säkrt med 1-2 inlägg per dag. För på Söndag kommer jag hem på eftermiddagen, då jag ska blogga iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0