Helt slut!

Jag är helt slut i kroppen, orkar knappt blogga. Men om man har en blogg ska man blogga tycker jag, annars är det ganska onödigt att ha den, haha 

Nu till mitt ridpass idag, Jag fick min bebis Fiffilina! Hade glömt hur roligt hon är att rida, men för att bara vara 154 cm (mankhöjd) är hon sjuuuukt stark! Jag vet att imorgon kommer jag vakna med träningsverk i armarna. Men det var det värt! Hoppas dock att jag inte vaknar med nackspärr eller något liknande, för att när vi red och fattade galopp råkade hon snubbla så hon drog ner ela huvudet. Jag höll då väldigt hrt i tygeln för hon blir så när man ska fatta galopp. Så kände att hela min nacka knackade och fy vad ont det gör nu när jag ligger i sängen och slappnar av i hela kroppen! Hopaas det går över tills imorgon.
Tänkte berätta om ridpasset lite senare (ställer fram tills imorgon) Och jag råkade glömma ridvatarna hemma, så kände knappt mina händer, och min fötter var helt bortfrusna, fy! Nu har mina fötter kommit tillbaka igen, hihi!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Bra kämpat! Fin blogg!

2013-01-11 @ 23:24:31
URL: http://hhhhasttjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0