Godmorgon inlägget!

Gooood morgon på er morgonpigga människor! :) Är väldigt seg nu på morgonen, speciellt på en Måndag morgon... Men det är bara att gå upp och fixa sig, samt äta frukost sen går jag till skolan. Idag är en lång dag också, slutar nämligen 15.20 :( 

När jag kommer hem från skolan ska jag läsa ur min bok, som ska vara inne imorgon. Tänkte också att jag ska försöka städa mitt rum, jag hann aldrig med det igår. Men vi får se vad som blir gjort, för brukar säga att jag ska göra massviss med saker men brukar aldrig orka göra någonting av det, haha! Men jag MÅSTE plugga så det ska jag göra. Måste få samma inställning när det gäller att städa mitt rum,haha! ;)

Kika gärna in under dagen, har ställt fram lite inlägg till er under dagen. Hörs efter skolan nu, för måste fortsätta fixa iordning mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0