Godmorgon inlägg!

Godmorgon på er! Äntligen är det Fredag, som jag har längtat! Tycker den här veckan har gått riktigt långsamt... så ska bli riktigt skönt med helg, att bara få sova ut :) 
Efter skolan går jag & Julia hem till henne och byter om, sen kommer Jossan och Petra. Då dom också ska byta om, sen får vi skjuts till stallet. Först rider Julia och efter henna rider jag och Josefine. Petra ska nämligen med till Jossans land efter ridningen, då hon måste följa med. Men hon går också på ridning, så hon är hästvan ;)
Ska bli super-mega-roligt att få rida, är skit taggad för det! Det känns som om det var nästan 2-3 veckor sedan jag red, men det var bara en vecka sen...! 
Jag hoppas att jag får Glitz eller Vince. Tror dock att jag kommer få Fiffilina igen, men det går också bra ;) Men skulle helst vilja ha Vince eller Glitz! Fast Glitz har varit dålig länge nu så vet faktiskt inte om han går på lektionerna.. Får se det sen när vi åker till stallet!

Fiffi ser så oerhört glad ut på bilden också... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0