Funderar att skaffa ny blogg....?

Jag funderar på om jag ska göra en ny blogg, för är inte 100 % nöjd med denna blogg... visst jag kan väll bara fixa så att jag blir nöjd, men funderar också på om jag ska göra en "aldaglig blogg" istället för att ha fokus på hästar. För tycker det känns väldigt konstigt att blogga om hästar utan lilla Julia (som jag bloggade med förut) Tycker inte det är lika roligt som jag gjorde förut... så tror att jag kommer göra en helt ny. Som jag komme skriva om min vardag. Tänkte att jag ska göra en radio kanal också på Yt eller vad det heter, för att se om jag får några som vill följa mig :) Vi får se hur jag gör, men medelare er vad jag vill göra för något!  

Vad tycker ni? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0