fullspäckad dag

Hej! Förlåt för en usel uppdatering men har inte haft  tid att blogga. Orkar inte berätta varför för helt ärligt tror jag inte att ni bryr er ;) 
Tänkte berätta en snabbis om min dag. Jag och min mamma åkte till tandläkaren imorse och drog ut en tand, så missade första lektionen idag. Efter skolan gick jag, Julia & Frida hem till mig och satt och planerade lite hur Julias lilla fest ska vara. Kommer bli skit kul! :) Runt halv fem gick dom hem då min storebror kom till mamma och då åt vi middag, sen satt alla vi och pratade. Och för några minuter sen gick min brosa hem till pappa (han bor inte hos mamma, det är bara jag som gör det) Och nu sitter jag och kollar på tv och bloggar.. Nu tänkte jag sätta mig för att ställa fram lite inlägg till er inför imorgon, sååå säger GOD NATT! För kommer inte blogga något mer idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0