Dagens planer

God morgon bloggläsare! Tänkte först och främst säga att jag inte kommer hinna blogga mycket idag eller i morgon. Därför har jag ställt fram lite inlägg till er under idag och imorgon. 

Idag ser min dag ut såhär,
 ♦ Jag & pappa ska ta isär min säng för ska få en ny.
 ♦ Ska platta mitt hår
 ♦ Ska packa lite kläder, ska åka till Julia ikväll.

Så ser min dag lite kortfattat ut idag!  För idag runt fyra kommer Julias pappa och hämtar upp mig, Frida & Gabriella. För Julia ska ha en liten "fest" eller vad man ska kalla det. Kanske tjejmys passar bättre, haha.. Struntsamma. Hon har fixat så vi ska gå en spökrunda ute iskogen, äta middag, kolla på roliga samt skräck filmer, och bara mysa! Kommer säkert bli lite skitsnack också, men det är det vi tjejer gillar (iallafall jag & mina kompisar) Tror att det kommer bli en toppen kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0