Dagens läsarfråga!

Tror du att du kommer jobba med hästar i famtiden? 
Jag är väldigt säker på att jag kommer göra det. Jag har hittat ett gymnasium som jag antagligen vill gå, och då är inriktningen hästar. Tror dock inte att såfort jag har gått klar gymnasiet, kommer jag börja skaffa häst osv. För vill b.la åka till Usa och festa och lite så. Vill leva livet ut till 110 % innan jag dör. För vill inte vara runt 50 år och säga, Jag önskade att jag åkte til Usa när jag var runt 20 år.
Men jag är 95 % säker på att jag kommer jobba med hästar i framtiden. Och om jag inte gör det kommer jag hålla på med hästar på min framtid. Det är jag säker på att jag kommer göra! ;)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0