Blir så trött på skolan just nu...

Hej peeepz! Just nu är jag väldigt trött på skolan... visa dagar är super roliga medans andra är sjukt tråkiga. Men det är inte i själva skolan, det är när man kommer hem och har ett berg med läxor osv... :( Jag måste plugga varje dag efter skolan just nu, och det tar väldigt mycket på krafterna att sitta och plugga 1-2 timmar efter skolan. 
Jag skulle också vilja åka till stallet några gånger i veckan, men nej det kan jag inte för alla läxor måste göras för at jag ska få ett bra betyg. Jag är bara allmänt trött på alla läxor osv. Jag skulle dock kunna ta med mig läxorna till stallet och plugga för sedan kunna vara i stallet när jag är klar, men är ganska säker på att jag kommer bli klar med läxorna efter ett par timmar. Då kan jag lika gärna vara hemma... Men det är så trist att behöva plugga varje dag, när jag skulle vilja göra andra saker efter skolan. :( 

Nu till något roligare. Det är såhär att Julia (hon som jag hade en blogg med tillsammans) frågade om jag ville ha en header utav henne, jag tackade såklart ja! :) För hon har PS, hon håller på att lära sig hur man gör osv. När hon kan göra en header kommer jag få vara med henne så hon kan göra den, så väljer jag lite bilder osv! Kommer bli toppen. 
 
Hörs lite senare, ska äta middag nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0