wohoo inga läxor!

Heeej! Idag har det varit en väldigt lung och skön dag. Idag i skolan gjorde vi Engelska-prov, tyckte det gick helt okej. Vi fick också tillbak våra deckare som vi har skrivit i Svenskan för ett tag sen, trodde att jag minst skulle få ett C, men nej såklart inte... fick ett D... Jag är verkligen inte nöjd! :(
Nog om skolan nu! Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät, och jag har på mig min one piece, myyysigt! Jag behöver heller inte plugga på något idag! Så himmla skönt att komma hem och vet att jag inte behöver plugga på något! Jag kan bara sätta mig i soffan med datorn, hihi ;) 
 
Runt kvart i sex skulle mamma komma och hämta mig, sedan åker vi till Hööks. Jag visade er i ett annat inlägg vad jag vill ha från Hööks, men jag kanske hittar något annat i affären som är mysigare elr något liknande. Jag tänkte visa er när jag kommer hem vad jag har köpt för något! ;) 
Nu ska jag fortsätta att bara göra ingenting, haha! Kanske ska ta och sova en stund är super trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0