Toppen dag!

Hejsan svejsan! Sorry för att jag inte har bloggat något på dan, men har inte hunnit.. För precis när jag hade bloggat klart imorse, gick jag och mamma ut med Angel (en vovve) Vi var ute och gick i ungefär 1½ timme. När vi kom hem, kom Julia då vi satt och snackade lite skit och bara myste, samt flamsade, haha! ;) När hon gick hem, då klockan var runt sju, åt jag middag. Sen försökte jag och mamma välja ett spel som vi skulle spela, men slutade med att vi inte valde något så vi satte oss och kollade på melodifestivalen. Och nu äntligen tar jag upp datorn! 

När jag har skrivit klart detta inlägg ska jag kolla på Geordie Shore, sen tänkte jag blogga lite mer, men får se om jag orkar eller inte, haha! ;) Om jag inte orkar så passar jag på att säga Godnatt nu!
©↓Angel↓©
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0