Svar på frågan!

Tänkte ta och skriva ett inlägg om vad jag tror jag kommer göra om 10 år i ridningen/allmänhet.
 
Ridnigen: Jag äger två hästar (skäck & skimmel) Jag bor ute på landet med dom, så dom har stora hagar. Jag reser runt i Sverige och tävlar med dom inom hoppning. Men på somrarna får dom vila. Då rider jag bara för att det är mysigt, eller för att bada dom lite i skön. Annars får dom bara äta och ha det bra i sommarvärmen och allt grönt gräs. Men på vintern är det jobba,jobba, jobba! Det är då vi är runt och tävlar. :)
 
Allmänhet: Jag har bott i Usa 1-4 år och bara haft det roligt, levt livet! Jag skulle vilja spela in någon film/modellera eller något liknande, när jag bodde i Usa. Men när jag kommer tillbaka till Sverige, börjar jag att köpa två egna hästar och ägna mig åt dom två sötnosarna. 
 
Något sånt tror/hoppas jag på att jag ska ha gjort eller göra om 10 år. Så ser mina planer ut iallafall just nu. Men vem vet, dom kan ändras, det får jag se. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0