Söndag idag, min planer!

Hej! Igår somsagt tog jag äntligen navelpercing! Och det gjorde väldigt ont när hon tog, men nu är det över. Jag har dock ganska ont nu så efter jag tog igår låg jag i sängen och kollade på pretty little liars, hela dagen. Det är därför jag inte bloggar så mycket just nu, men jag orkar inte... :( Ibland har jag sånna dagar, det går upp & ner. 
 
Mina planer inför idag:
• Kolla på pretty little liars
• klockan 2 gå på ett kalas 
• duscha & sedan platta håret
 
Japp så ser mina planer ut inför idag. Vid två ska jag på ett kalas. Det är för Fridas mamma som fyller år. Så vi ska ned till dom och ta fika osv. När vi kommer hem igen ska jag duscha, platta håret och sedan kolla på Pretty little liars. Jag har verkligen fasnat på det pogramet, men det är sjukt bra! Vi får höras senare, puuuuss! :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte göra ett inlägg om vad du tror att du gör om tio år? (Inom ridningen eller i allmänhet) :D

2013-02-10 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0