Rubrik ska stå här

...Ursäkta för den roliga rubriken... God morgon peeepz! Idag är det lördag, och gud vad skönt det var att sova längre idag. det behövdes verkligen nu! Jag blir verkligen helt slut efter 5 dagar av att gå upp varje dag runt 7... Idag kommer det bli en jäääätte bra dag, hihi ;)

Mina planer inför idag:
• Ta NAVELPERCING :)
• städa upp lite i rummet

Så ser mina planer ut inör idag, som jag vet kommer hände/vad jag ska göra. Idag vid 12.15 ska jag ta navelpercing och jag är inte ett dugg nervös nu, kommer säkert bli. Efter det kanske jag ska vara med Frida eftersom hon följer med mig och tar (och min mamma) så vi kanske ska göra något efteråt, mn det får vi se! 
 
Någon häst som var uppe i Norrland, när jag följde med julia til hennes landställe 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0